mariajansson

can you read my mind?

lite otippad kväll sådär...

Publicerad 2009-05-16 23:54:47 i Allmänt,

två otippade saker ikväll;

för det första, jag har spenderat denna lördagskväll hemma.
alltså inget party, inga äventyr, bara varit hemma och slappat.
inte så jätte vanligt.
men snart så börjar studenthetsen och då blir det inte mycket vila så jag får se detta som en uppladdning.
så måste jag tänka för annars känns det som att jag har slösat bort en hel kväll på ingenting.
nej jag har jobbat idag så jag var alldeles för trött för att göra någonting alls.

men detta är inget som ska bli en vana det kan jag lova ;)

och för det andra, tv:n var förstås uppbokad hela kvällen efter som att det är eurovision, vilket är så fruktansvärt trååååkigt.
tycker jag.
men när det var snabb genomdrag av alla bidragen satt jag ändå i soffan och gissa vem som dyker upp i rutan.
jo när det är tysklands bidrag så ser jag denna vackra kvinna svassa runt på scenen;



dita von teese.
sjukt otippat måste jag endå säga...eller?
aja liten överaskning.
men inte tillräkligt för att få mig intresserad tyvärr.


men ja imorgon är det jobba igen och jag tänkte allt ta och träna efter det.
det kan behövas, fuskade idag och hoppade över träningen faktiskt, INTE OKEJ!
så det får jag ta igen imorgon på min kära crosstrainer :)

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela