mariajansson

can you read my mind?

imorgon är jag prinsessa.

Publicerad 2009-05-27 07:52:28 i Allmänt,

nu är det dan för den stora dagen :)
äntligen är det bal!!!
imorgon ska jag få klä upp mig som aldrig förr och bara ha the night of my life :)

nu är mitt enda problem att det ska vara 9 grader och regn.
igår var det regn när dom skulle gå på balen och jag vill inte ha det så.
så det är mitt enda problem och jag kan inte göra nåt åt det.

men av hela mitt hjärta hoppas jag att det blir fint väder!!!
fingers crossed!
:)

men idag så är det soldusch på schemat.
och jag hoppas det inte blir gult eller fläckigt.
men charlott hade gjort det och det hade blivit jätte bra så jag tror det löser sig :)

okej gott folk då peppar vi morgondagen!

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela