mariajansson

can you read my mind?

höga förväntningar på ett luftslott

Publicerad 2009-05-07 22:42:05 i Allmänt,

nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.
tänkte jag skulle ta med mig lite vindruvor och läsa min bok som jag just lånat :)
nämligen:



sista boken nu då.
har riktigt höga förväntningar på denna alltså :)

sen ska jag nog drömma om en riktigt god frulle.
och snart är det lördag och då så får även min diet lätta på trycker för då bir det kalas.
klara ska ha litet kalas och då får man fuska lite.
man måste ju få nån dag att äta gott på annars är det ju inte kul.
men hittills har dieten och träningen bra och jag hoppas att det resulterar i en snyggt åtsittande klänning utan kassler-rygg och fettöversvämmningar till balen.
det är vad jag kämpar för :)

yes men ha en trevlig kväll och morgon dag, det ska jag ha.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela