mariajansson

can you read my mind?

födelsedag x 2

Publicerad 2009-05-05 23:06:08 i Allmänt,

nu är jag hem kommen från ett av dagens födelsedags barn.
oscar sundling som idag blir 19år.
det bjöds på grillad kyckling och potatissallad och jordgubbar till efterrätt.
mycket gott.
sen fick han äntligen sina presenter :)
han fick massa olika saker, men den jag tyckte var den roligaste var;
en natt på hotel i gbg tillsammans med mig :)
det fick han av sin kära mor och far, jag tackra väldigt mycket för det.
och av mig fick han en bok, mycket moget...eller?



den verkade falla pojken i smaken :)

sen fanns det ju ännu ett födelsedagsbarn som tyvärr var sjuk för dagen :(
nämligen min bästa klara.
som dagen till ära låg hemma och var sjuk.
stackars liten.
men hon får helt enkelt firas någon av dom näst kommande dagarna.
det finns ju en present som väntar på henne.



ja visst är vi fina tillsammans :)
hon är helt klart min älsklings klara och grattis till henne på hennes dag!
<3

annars har dagen varit bra.
lunch på "en italienare och en grek" mycket gott.
så har jag även hunnit med ett härligt träningspass också.

men nu ska jag sova så att jag orkar morgondagen.

btw imorgon så ska jag träffa pauline och vi ska prata balfrisyr.
jaaa.
sen ska jag även hinna träna också, såklart :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela