mariajansson

can you read my mind?

dagen efter....

Publicerad 2009-05-30 00:02:35 i Allmänt,


nu ger jag upp sängen kallar på mig.
men jag har kämpat mig igenom dagen även om jag inte mått toppen kanske.
men vad förväntar man sig då ;)

mitt hår har varit helt galet idag.
jag har inte kunnat reda ut det så nu är det stort, burrigt och flyger med vinden :)




fast på nåt sätt gillar jag det :)

och dagens stora händelse var vinsten i teatersporten mot tvåor och ettor!!!
yey!
första gången några treor vinner tävlingen.
vi är så sjukt bra.
ES3B vi är och kommer alltid vara bäst!!

nu ska jag sussa.
pusss.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-06-04 14:50:05

Du är fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela