mariajansson

can you read my mind?

creaving for en äggmacka

Publicerad 2009-05-04 23:28:39 i Allmänt,

att försöka bli slimad och snygg till balen är inte jätte kul.
jag hungrar efter en macka, gärna en med ägg!
aaaah det skulle sitta fint.
men icke.
så nu ska jag sova för att vakna upp till en ny dag imorgon.
och den dagen ska jag banne mig börja med en god frukost.
det är ju trots allt dagens viktigatse mål.

japp men hoppas alla får sova gott och att alla tar det lungt med plugg och stress.
det löser sig
jag kör på den filosofin just nu, vilket dock kommer resultera i mindre vackra betyg...men
det löser sig

god natt
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela