mariajansson

can you read my mind?

vissa fick allt.

Publicerad 2009-03-26 12:02:01 i Allmänt,



ännu en dag sitter jag och emelie och förundras över denna röst.
helt sjuk.
citat från alina:
"jag börjar bli kär i honom nu så jag klarar inte kolla mera."

men sen känner man ju lite såhär också.
kan man inte dela upp sångrösterna lite, iställer för att han fick både en vacker klillröst och en vacker tjejröst så kunde ju jag ha fått tjejrösten, han kunde ju gott och väl klarat sig med mansrösten.

men sånt är livet man kan inte få allt..eller tydligen kunde man ju det.

aja lyssna och njut.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela