mariajansson

can you read my mind?

dagens fantasi

Publicerad 2009-03-24 12:27:23 i Allmänt,

okej nu vet jag vad som skulle göra mig lycklig.

om det ringde på dörren och där står ett pizzabud och samtalet går så här;
pizzabudet: hej här får du en american take away pizza.
jag: oh tack så mycket. men jag mår lite illa så jag vet inte.
pizzabudet: men det är lugnt den här pizzan gör att man mår mycket bättre och dessutom är den jätte god och det är massor av extra ost på den.
jag: oh men då så då vill jag gärna ha den, tack så mycket.
pizzabudet: när jag ändå är här och fixar, skulle du vilja att jag tog bort snön och fixade lite vårväder här.
jag: ja det skulle vara perfekt.
pizzabudet: ja men då fixar jag det. hejdå.
jag: hejdå och tack så mycket.

jag är optimistisk idag och tror att et kommer att hända.



pusss.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-03-25 16:33:49

Haha, du är klockren!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela