mariajansson

can you read my mind?

så var helgen över igen.

Publicerad 2009-03-15 20:47:09 i Allmänt,

och så var det söndag igen.
helgen gick lika fort som alltid, så nu är vi tillbaka på ruta ett på vägen mot helgen :)
men visst har det varit en bra helg.
den har innehållit lite jobb men det gick bra, fick ju trots allt jobba med mickaela och jessica :)
igår kväll så var det party time hos agnes (bästivärlden som hon heter på min mobil)
jag, klara och nadina begav oss till dalvik.
klara i sin nya söört fina hårfärg och najs linne, nadina i sina amazing skor och jag i mittbena, glitterhippieband och partybrillor :)
det var riktigt najs, det var riktigt kul alldeles tillräkligt mycket folk, bra folk.
när kvällen lidigt en bit och "jag har aldrig" hade lekts, dansen hade börjat, volymen höjts och singstaret var igång så kom även oscar och co. som hade varit i nässjö och spelat.
sen var det party några timmar, och om någon hade öron på dalvik kunde dom höra glada rop;
"balen -95, balen -95, baaaaaaaaaaalen -95!!!!!"
det var fint.
sen åkte jag och oscar hem nöjda med kvällen.

japp sen var det jobb idag igen.
så som sagt nu är helgen slut för denna gång men vi deppar inte för det.
ingen vet vad som kan övarraska mig imorgon :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela