mariajansson

can you read my mind?

helg rapport whit love.

Publicerad 2009-03-31 19:57:07 i Allmänt,

nu har intensiv veckorna med teatern börjat i skolan.
det är tufft men vi ska klara det :)

och veckan känns faktiskt lättare efter den underbara helgen jag har haft :)
fredagen började med en härlig utgångskväll.
först var det förpartaj hos kricke och ellen, vilket var najs som vanligt.
kalle-micke fick sig en alldeles egen sång på köpet.
sen blev det bongo igen, so i´m back on track.
haha.
slutade med att amy och jag övernattade i en björn ;)

sen var det lördagen, den efterlängtade lördagen :)
jag hade ju planerat en överraskning till oscar efter som att gbg resan inte blev av.
så emelie hade hjälpt mig med detta.

så överraskningen var att jag hade lånat emelies hus som var tomt för kvällen.
så jag och emelie åkte till maxi och handlade.
sen kom vi hem till baronvägen och började fixa.
lagade mat, bäddade, städade, tände ljus och lockade håret.
när maten nästan var klar så hittade oscar sig dit.
kvällen blev riktigt lyckad och det tyckte vi båda.
efter den vällen var jag lyckligare än jag varit på länge.

dagen efter hade oscar spelning (som vanligt ;)
så emelie kom hem och vi käkade lite mat och tog det lugnt.
sen skulle hon på bio så jag drog hem till herr.dagisman.
det blev tjejkväll med titanic och kebabpizza.
najs.

så helgen var väldigt bra.



jagärkäridig.

pusss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela