mariajansson

can you read my mind?

ledig dag i solen.

Publicerad 2009-03-18 21:37:58 i Allmänt,

idag så var det studiedag vilket var najs :)

jag har försökt utnyttja dagen så gott som det gick och jag känner att det lyckades.
jag vacknade upp hos oscar och jäktade till ner till bussen ätandes en macka.
sen kom jag ner till stan och träffade emelie.
vi tränade på friskis och jag införskaffade mig äntligen ett gymkort.
känndes som en nyttig investering, dock kostade det mig nästan mina sista slantar, men det var det värt.

så efter jobbig träning så belönade vi oss med att sätta oss på wayne´s i vårsolen och ta en fika.
där satt vi ett tag och nöjt och efter ett tag kom boel och gjorde oss sällskap också.
sen for jag vidare iväg till kyrkan för nonstop.
tillsammans med lina, siomn, martin, joel och daniella.
najs :)

sen kom jag hem och ringde tildiz pildiz mest saknad brud!
alltid lika trevligt att höra hennes röst.

japp så detta var resultatet av min dag.
bra dag tack så mycket.
hela dagen blev ju bara så mycket bättre pga det härliga vårvädret.
att sitta med solen i ansiktet förendrar hela min bild av sverige, just nu vill jag inte bo någon annanstans
:)

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela