mariajansson

can you read my mind?

tillbaka igen och usa resan.

Publicerad 2009-03-10 22:41:26 i Allmänt,

hej gott folk!
nu var det ett tag sen jag hörde av mig.
men nu känner jag mig redo att börja skriva av mig igen.

medans jag varit oaktiv här så har jag hunnit med att åka till stora landet:
USA

det var den mest spännade resan jag gjort.
det är verkligen ett märkligt med dock så underbart land.
och nog är det väll som alla säger,
allting är stort, större, störst och mer, mera, mest
:)
och nog är det den feta matens land :)
detta bekräftades redan när jag tog mitt första fotsteg på amerikansmark,
för det första jag såg var den bredaste röv jag någonsin sett och den fösta lukte jag kännde var lukten av fritös och munkar.
och något mörktbröd fick du leta länge efter. till mammas förföran.
men som tur är så hade mamma med sig linfrön och solfrosfrön :)

ja det finns massor att berätta,
men en bild säger mer än tusen ord så här kommer några :

morgonflyg till houston.



första frukosten i staterna. ilikeit :)



vädret tillät även ett dopp i poolen.






en ny favorit :)



och jag vet nu vart jag vill gifta mig.



vi var på nasa space center.



rummet där dom historiska orden:
-houston we have a problem!
ekade över jorden.
tyckte jag var sjukt häftigt.







sen var vi på besök i ett slott.
extrem homemakeover x 50









mami och papi






family.



indianen och lillebror.




japp det var resan i extremt korta drag.
jag berättar det mesta i väldigt korta drag.
haha.
aja ni fick en liten inblick iaf.
nu är jag iaf hemma och jag mår bra :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela