mariajansson

can you read my mind?

söndags planer och sex i stan.

Publicerad 2009-03-22 14:56:22 i Allmänt,

hej gott folk.
ännu en söndag och inte mycket har hänt, än.
just nu sitter jag och underhåller mig med sex and the city.

men strax ska jag iväg och träna på friskis.
dock ska jag dit ensam vilket inte är jätte kul.
för emelie var sjuk och klara skulle plugga.
så nu blir det ensam tid med springbandet.

men när jag svettats klart så ska det bli filmkväll.
jag ska hem till simon för att se på tjejfilm.
blir najs är riktigt sugen på att se;
confession of a shopaholic.



japp det är dagens planer.
så får det bli.
nu ska jag iväg och svettas lite.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela