mariajansson

can you read my mind?

godmorgon studentklänning

Publicerad 2009-03-11 11:34:28 i Allmänt,

godmorgon.
ännu en sovmorgon denna veckan, har inte börjat tidigare än ett nån dag denna veckan.
najssss!

och just nu är min uppgift för morgonen;
uppdrag hitta en möjlig studentklänning.

har jobbat på det ett litet tag nu och kommit fram till några kandidater:











and the favorite :)




ja lite svårt är det allt.
men det blir nog bra, eller så blir det en av dom bästa dagarna i mitt liv :)

pusss.


Kommentarer

Postat av: Linda Bride

Publicerad 2009-03-11 13:15:57

Ettan, trean eller fyran! =)

Vilket datum är studenten förresten?

MISS YOU!!!! :D

Postat av: Yll

Publicerad 2009-03-11 22:29:24

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-03-11 22:30:57

haha råkade trycka på skicka för tidigt, på min förra kommentar.. X)



Jag tycker tvåan var asfin ^_^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela