mariajansson

can you read my mind?

just nu skulle jag vilja...

Publicerad 2009-03-12 17:57:19 i Allmänt,

ge mig bara sommar!
snälla!!!!
alltså det här vädret dödar mig.
det var jätte fint väder idag och då kommer hoppet om våren, men icka sa nicke nu ska det snöa igen.
besvikelsen äter mig levande.

det finns nog ingenting som skulle slå en varm sommarkväll med goda vänner.

just nu skulle jag vilja sitta på piren.
jag vill sitta utan skor och aprilsolen i ansiktet och massor av bra människor.
mitt uppe i lyndon yran.



just nu skulle jag vilja attdet var en varm sommarkväll.
att uteserveringen på bongo va öppen.
att stämningen var på topp och alla jag älskar var där.
och vi hade fått små paraplyer som vi sätter i håret.



just nu vill jag att det ska vara en avslutningsdag.
det är eftermiddag och solen lyser i nacken.
han har vitt hår och vi skrattar hela kvällen.



just nu skulle jag vilja att det var mitten av sommaren.
jag är på dalagården och plåttaket är jätte varmt.
det är när dalarna är som vackrast med utsikt över sjön.




just nu skulle jag vilja att vi stog på stranden.
solen är påväg ner med det är fortfarande varmt.
alla är lite röda i ansiktet och vi lyssna på coldplays nya.




just nu skulle jag vilja att det var mitt i natten på sommaren.
vi sitter på en bänk mitt i stan och du har jordgubbssås på kjolen.
sen ringer vi jätte långa samtalen och polisen kommer.




just nu skulle jag vilja vara mitt på en åker ute vid en stor röd lada.
i husvagnen är det hur varmt som helst och det är dans hela nätterna.
och vi är dom mest sociala i världen.




just nu skulle jag vilja att det var midsommar.
vi sitter på min altan och behöver inte filtarna egentligen för det är varmt.
vi använder dom fina glasen och man behöver aldrig gå och lägga sig.
huset är tomt men vi skrattar hela natten på altanen.





alltså om jag fick önska.
detta kan ha varit några av dom bästa minnena jag äger.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela