mariajansson

can you read my mind?

sjuk och uttråkad, men jag äter.

Publicerad 2009-03-24 10:23:15 i Allmänt,

aaaaaaaaand she is eating again!!

ett framsteg.
blev nämligen sjuk igår, inte alls kul.
började med magont och slutade med huvudet i hinken.
så dagen igår bestog av att ligga i sängen, sova och inte äta :(
dock var jag inte hungrig men hur kul är det att inte äta.
haha.

men nu så kan jag äta igen.
så nu är tunnbröden slut och jag mår lite bättre.

men någon skola blir det inte idag.
istället så får mitt sällskap bli tvn idag.

men jag måste erkänna att jag är sjuuuuuuuuuuuuuukt uttråkad just nu.
lalalalalaaaaaaaaaaa det är tråkigt här.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela