mariajansson

can you read my mind?

grön grädde och löständer

Publicerad 2009-03-26 11:48:56 i Allmänt,

våfflorna blev lyckade.
och såklart blev dom det efter som att det till slut blev jag som fick göra dom.
så är det när jag hänge med mina bästa manliga vänner.
dock tyckte inte martin att dom var särskillt manliga när dom pratade shopping och nya vår kollektioner.
han ville istället prata stora bilar, bikini brudar och tuffa pistoler med mig.
jag kännde att jag kunde ge hon lite manligt stöd i denna femenina sammankomst.
men som sagt våfflorna blev goda och grädden som var det enda simon fick till uppgift att ta hand om blev grön.
ja vem är det egentligen som har skills i köket?

japp och så var det helg snart igen.
dagarna flyger förbi mig.
börjar känna mig gammal, nu väntar bara stela leder och kateter.
nejdå jag är nöjd med livet.

snart ska jag äta soppa som är det ända vår kära skola har att bjuda på.
men det är ju positivt för oss som har löständer iaf. eller?
MUMS

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela