mariajansson

can you read my mind?

en besynnerlig lördagskväll

Publicerad 2009-03-21 23:21:25 i Allmänt,

en skumm lördagskväll.
var först hos daniella och åt tacos och kollade på robinsson.
robinsson jag blev fast på en gång.
det var jätte mysigt.

kvällen började tidigt och blev inte lång.
kom hem vid halv tio tiden.
sen tog jag den bärbara datorn och drog några sex and the city avsnitt och här är jag nu.
och jag är trött som en gnu, så det får bli ett till avsnitt och sen ska jag nana.

en sjukt underlig lördag.
jag kommer hem vid halv tio.
tillbringar senare delen av kvällen i myssbrallor
och slutligen sommnar jag vid halv tolv.

ojoj kanske börjar jag bli gammal,
eller så är jag sliten efter gårdagen.
det blev rätt hårt.

jäääs.
sov gott barn och vuxna.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela