mariajansson

can you read my mind?

dimmiga ögon och våfflor med längtan mot helgen.

Publicerad 2009-03-25 09:01:48 i Allmänt,

godmorgon.

nu bär det av till skolan igen efter två dagars paus.
känns ganska skönt att slippa ligga hemma och dö av uttråkning.
plus att dagen kommer bli ganska slapp så det är skönt.

nu på morgonen ska jag iväg till synsam för att kolla min syn.
jag ska nämligen ha färgade linser på våran slutproduktion, tyvärr ingen cool färg som typ jätte gröna eller lila, inte änns kattögon. nej jag ska få ha nån dimmig färg så mina ögon ser dimmiga och gammla ut.
jag kommer nog bli hetast på scen.

japp sen har jag bara en lektion till så det blir nog inte så ansträngande.

sen är det ju våffel dagen idag.
så jag och lina tänkte att vi skulle fira det lite ikväll också.
mysigt :)



yes så dagen ser bra ut.
men som vanligt ser jag fram emot helgen.
den här helgen blir nog riktigt bra tror jag :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela