mariajansson

can you read my mind?

bra liv dåligt liv

Publicerad 2009-03-16 22:29:18 i Allmänt,

en tråkig nyhet har drabbat mitt liv.
jag hade planerat att oscar äntligen skulle få sin julklapp;
en resa till gbg över en helg.
och det har liksom inte blivit av för vi har ganska fullbokade dagar båda två.
men nu hade vi tänkt åka näst nästa helg.
men tyvärr så funkade det inte.
så det är lite tråkigt, men vi löser det.
eller så får jag hitta på något annat finuligt :)

men något bra inför veckan som kommer är;
studiedag på onsdag.
amys föreställning "en herrgårdssägen"
och ännu en fääääst i party palatset hemma hos agnes "norway edition"

jäss men nu ska jag gå och duscha och sen är det bums i säng som gäller för imorgon börjar jag tidigt tidigt klockan åtta :)

pusss



jag är sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela