mariajansson

can you read my mind?

bajshumor i matsalen och PESTO!

Publicerad 2009-03-12 15:26:49 i Allmänt,

okej idag har varit en ganska lugn dag.
det har inte hänt så mycket utom att jag faktiskt gick på min svenska c lektion.
(jag satsar på att sänka 50%iga frånvaro)
sen så var jag kvar i skolan nån timme och väntade på nästa svenska lektion som jag var på i 10 min, ovärt.

efter det så blev det som det ofta blir, att man fastnar i skolan nån eller några timmar längre än nödvändigt.
så jag åt mat med emelie och sen satt jag med oscar när han och hans vänner skulle äta.
och jenny om du säger att jag har bajshumor skulle du höra dom...grov bajshumor!

sen tog jag och oscar bussen hemåt.
han skulle hem till skärstad och övningsköra
(det går bra för honom, najs! snart kan jag åka bil istället för buss, haha)
japp men jag hoppade av bussen i huskvarna och sprang in på willys för att köpa det min mage så länge har begärt:
PESTO!

så fruktansvärt gott.
så nu ska jag nog göra pasta med pesto och kyckling.
låter himmelskt i mina öron :)

pusss.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela