mariajansson

can you read my mind?

uppdatering.

Publicerad 2009-06-03 09:35:02 i Allmänt,

godmorgon :)
just nu skiner solen och det glädjer mig.
hoppas det håller i sig så blir det en toppen kväll på vätterstranden ikväll.
naaajs :)

men först ska jag iväg och träna med jenny penny :)
sen ska jag träffa oscar.

annars händer inte mycket det är nio dagar kvar till studenten, vilket känns helt overkligt.
snart så kommer jag inte gå i skolan längre.
läskigt men spännande också.
lite pirr i magen känsla.
:)

jo förresten snart ska man ju rösta också.
gjorde typ bästa testet på aftonbladet, efter som att jag inte har nån aning om vad jag ska rösta på.
men efter detta testet vet jag att jag allt är en liten röding :)
det partiet jag låg närmast var nämligen vänstern.
så jag vet inte, anntingen dom eller miljöpartiet.
vi får se :)

men nu måste jag gå till bussen.
hoppas alla får en bra dag :)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela