mariajansson

can you read my mind?

opepp trots toppenhelg :)

Publicerad 2009-02-01 21:34:11 i Allmänt,

så sjukt opepp!
alltså imorgon ska jag fara till gbg för att göra mitt sista intagningsprov till scenskolan för i år.
och jag känner mig inte alls peppad.
känns bara jobbigt och tungt.
monologen känns ite alls bra och jag känner mig bara lam.
men kanske går det över, i bilen när vi väl är på väg kanske går det över då :)
plus att jag måste ha en dikt med mig.

tänkte bara nämna att helgen varit sjukt bra :)
jag är nöjd och sliten.

japp men jag återkommer väll om ett tag.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela