mariajansson

can you read my mind?

en liten kärleksförklaring

Publicerad 2009-02-05 23:03:06 i Allmänt,

hej.
har precis kommit hem från skärstad och mitt kära hillinge.
jag känner faktiskt att jag kan kalla det mitt kära hillinge nu.
för jag gillar den platsen, och det finns ett speciellt hus jag gillar där.
och det är oscars hus, han bor nämligen där :)

japp och jag kännde bara nu att jag vill tillängna ett litet inlägg till denna oscar.
efter som att jag kommer sakna honom rätt mycket nu när jag ska iväg till åre (JAG ÅKER TILL ÅRE PÅ LÖRDAG!)

fast nu när jag har kommit så här långt vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.
...kanske hur bra han är, fast han jagar mig med hårbollar som han vet att jag hatar mest i hela världen.
...eller kanske att han litar så mycket på mig, även om han aldrig skulle komma på tanken att låta mig göra maten själv (jag menar tomatsoppa på burk och pasta är grymt svårt att laga själv).
...eller att han alltid ser till mitt bästa, även om han ska kolla på både cops och AFHV fast jag ligger bredvid och håller på att dö av uttråkning.
...ja eller kanske att han är så otroligt rolig, även om han ibland (oftast när jag reda är irriterad) pratar till mig som en fem åring och säger att jag ska lugna ner mig.

eller så skriver jag bara att han är den bästa pojkvänen jag någonsin kunde få, efter som att han;

  • alltid får mig att dö av skratt, med alla sina imitationer, grimarser och cepiga röster.
  • när jag känner mig dålig får mig att känna mig rätt bra endå.
  • orkar lyssna på allt mitt meningslösa prat, även om jag glömmer att låta honom prata ibland.
  • alltid kan få mig på bra humör.
  • när jag gjort bort mig får mig att känna mig mindre dum.
  • påminner mig om hur mycket han tycker om mig.


 



det enda jag kan önska är väll att han fortfarande skulle ha sina fräna smycken, sin t-shirt med avklippta ärmar och sina näthandskar.

aa. tänkte bara säga det.
vet inte om han kommer läsa det här men jag ville bara få det ur mig :)
nu ska jag sova så jag orkar morgondagen.
sov sött allesammans.
pusss.

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2009-02-07 19:48:03

om jag får säga något så är ni det sötaste paret som finns :D:D eller iaf ett utav de sötaste paren!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela