mariajansson

can you read my mind?

TALAR TYSTNÀDEN? NEJ!!!

Publicerad 2009-02-04 11:27:11 i Allmänt,

hej alles.
just nu sitter jag i en av skolans mysiga datasalar (med utsikt över matsalen)
sitter här och fördriver min tid med lisa, ylva, sofia och jenny.

vi sitter här för att vi ska skriva på vårat projekt arbete.
och det går otroligt bra.
jag känner verkligen hur vårat ämne engagerar mig så starkt.
TALAR TYSTNADEN?
kan det bli mera spännande?
kanske...

och lisas stora fundering just nu är om man skulle kunna uppfinna datakukar istellet för datamusar.
ja...hm ja jag återkommer med mera info om detta.

mm men idag så händer en trevlig sak.
nämligen att hanna ska ha inflyttningsfika i hennes nya lägenhet.
mysigt :)

och ylva ska ha sin debut som komiker.
och hon har skrivit en förlåt-låt.
jag känner att det kommer gå bra för henne.
lycka till!

aa det är ju en liten kortfattad text om nuläget :)
pusss.

Kommentarer

Postat av: Arabernas återkomst!

Publicerad 2009-02-04 11:33:10

Ja för faaaan.. mer kuk åt samhället!! ;D varför inte datakuk?kukvagn? kukparkering?!?

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-02-24 18:24:34

Ahahahaha datakuk! X)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela