mariajansson

can you read my mind?

sorg och skönheter

Publicerad 2009-02-03 22:59:26 i Allmänt,

just det det blir inget skottland för mig.
känns skit surt, men jag får iaf åka till usa vilket är jätte roligt :)
men det känns jobbigt att stanna hemma medans alla andra åker iväg och har hur kul som helst.
men sånt är livet.
jag hoppas iaf att dom andra kommer att ha jätte roligt.
eller jag hoppas att jag kommer kunna säga det ärligt när jag fått sörja lite.

men nu när jag inte åker så sparar jag ju några slantar och då finns det väll inget bättre än att trösta sig med lite shopping.
och jag vet vad jag ska köpa, nämligen;



dessa skönheter.
från MQ.
och med hjälp av min kära simon kommer det nog bli en billig och bra historia :)

jag vet inte riktigt när jag kommer använda dom men dom är så sjukt fina.
sen ska jag nog tröst shoppa ett par nya brallor.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-04 11:34:33

ÅHHH MARIA! Vad gjorde du med oss? du rörde oss förförde oss o sen så gav du dig av!! ;)

HEt shooooooeees ;) du kommer rocka med dem klackarna på bongo;) grraoow!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela