mariajansson

can you read my mind?

en lockande framtid

Publicerad 2009-02-17 21:10:24 i Allmänt,

hej allihopa.
idag är det lite av en framtids dag.
både i skolan och nu ikväll har det surrat av alternativa framtidsplaner.
och det känns både jobbigt och spännande.
idag har iaf det framkommit en del nya alternativ iaf vilket känns skönt.
ju fler idér desto mindre panik.
just nu känns det endå som att tiden efter skolan kommer bli rätt spännande endå.

och så långt jag har kommit nu så innebär alla planer att jag drar min kos från denna staden.
just nu känns det som att jag kan hamna var som helst mellan usa och öland :)

ja ni det känns nästan lite spännande det här.
sitter faktiskt just nu och kollar på en rätt lovande folkhögskola.

japp så nu är det mycket tankar men det går åt rätt håll iaf :)

jakten fortsätter mina vänner....
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela