mariajansson

can you read my mind?

åre resan kortfatta :)

Publicerad 2009-02-15 23:38:57 i Allmänt,

hej.
nu är jag hemma från åre igen.
men min vistelse här i jkpg varar inte länge, för på torsdag drar jag ut på nya äventyr i nya världsdelar.
då är det nämligen usa, texas, huston som gäller :)

men ja åre alltså.
det var en helt sjukt bra resa.
jag är inte bra på att sammanfatta saker kort efter som att jag alltid börjar sväva ut och berätta helt andra och oftast helt ointressanta saker.
men jag ska göra ett fösök.
vi kom alltså till åre i lördags efter en 14timmars resa med buss.
när vi kom dit var det hur mycket snö som helst och det känndes mycket lovande :)
och mycket riktigt dagen där å bar det av till backen och det fanns massor av snö där och fina backar.
dock snöade det konstant, blåset en hel massa och det var ca 20 minus.
men jag klagade inte utan njöt av att få stå på brädan igen :)
och på tisdagen efter två blåsiga och snöiga dagar så badade vi på dagen, vilket var behövligt efter två jobbiga dagar.
men sen dom två sista dagarna i backen var hur bra som helst.
det var soligt nästan hela tiden, inte alls mycket blåst och inte lika kallt :)
sen bar det av hem igen på fredagen.

japp det var ungefär så kortfattat jag kan få det.
nu har jag alltså hoppat över alla roliga händelser som hände under tiden.
som t.ex. när jag fastnade i liften och släpades efter den med huvudet i marken,
eller när en viss blom trillade i en å som var mitt i backen,
eller "eddie härlig eller "smaske daskens"

ja alltså jag kan berätta massa mera men det hinner jag inte nu kanske senaere :)







bara för att visa hur vackert det var :)

japp men visst måste jag erkänna att det känndes rätt skönt att komma hem.
och inte känndes det värre när jag fick fira alla hjärtans dag med min efterlängtade oscar
<3

mm men nu ska jag gå till sängs.
sov nu sött och dröm om alla små kryp ni mött.
pusss.

Kommentarer

Postat av: Erik T

Publicerad 2009-02-16 10:22:43

åhhh.h..... morrr.... gahh.. bajs :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela