mariajansson

can you read my mind?

två dagar kvar.

Publicerad 2009-12-22 11:26:48 i Allmänt,

okej så två dagar kvar till julafton då.
jag känner det inte, hur mycket jag änns försöker att tänka på det.
well det får väll komma som en lite trevlig överaskning på torsdag :)
jag är iaf färdig med alla mina julklappar så det känns bra.
alldeles strax ska jag åka ner till stan med lillebror och inhandla hans klappar.

eller jag har en julklapp kvar.
jag ska nämligen skeppa över ett paket till staterna.
kevin ska nämligen få sig en svensk julklapp :)
så jag har gjort två skivor med svensk musik så han lär sig lite musikvett.
sen ska han även få lite svensk choklad, som är typ 100 miljoner gånger så godare än den amerikanska.
sjukt dyrt att skicka brev dit dock.
men jag ska få en present också, så jag är sjukt taggad endå :)

japp.
god jul snart då :)
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela