mariajansson

can you read my mind?

my new me

Publicerad 2009-12-04 05:30:59 i Allmänt,

jag ar nu annu ett steg narmare fullstandig amerikanisering.
nu ar aven min frisyr amerikansk.

igar sa overaskade sara mig mer en bokad klipptid for henne och mig :)
sa nu jag tankte bara toppa lite granna.
men det slutade med unge var en och en halv decimeter kortare har
och for forsta gangen pa lange har jag lugg.

och allas reaktioner pa forendringen ar:
-aaahhh you look so american now!

kanns bra att passa in.
haha.



pusss.

Kommentarer

Postat av: simon

Publicerad 2009-12-05 01:00:10

fint, faktiskt. du om söndag? meddela mig när du kan.

Postat av: Nathalie

Publicerad 2009-12-08 17:15:46

fan vad söt du är maria! :D

Postat av: elvira

Publicerad 2010-01-28 23:24:54

du är så sjukligt vacker

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela