mariajansson

can you read my mind?

but it's okey

Publicerad 2009-12-01 07:01:45 i Allmänt,

jag vet att jag suger pa att uppdatera min blogg,
but it's okey.

jag har iaf haft en helt super bra helg och kanner mig redo infor min nast sista vecka.
idag har det varit cypermonday, vilket betyder att alla affarer har super bra rea och sant pa sina hemsidor.
sa jag har nu kopt bade mamma och simons converse.
tva par for 400, ganska bra grej alltsa.
sen har jag aven inhandlat lite julklappar, spelat tennis och hunnit med bibelstudy.
sa det har varit en hyfsat aktiv dag, jag kanner mig nojd.

och imorgon sa maste jag slapa mig upp kl. atta.
och sen kommer jen och hamtar mig och det blir en vanlig dag,
tror jag jag vet aldrig hur mina dagar slutar som sagt.

ah
jag vet att jag inte laddat upp bilder pa ett tag men jag orkar inte lagga in dom i datorn.
jag ska snart okej.
men det ar lungt det loser sig.

mm men nu ska jag ga och fa mig lite somn och hoppas att jag har tid att uppdatera lite mera denna veckan.
thanksgiving var toppen forresten och for er som undrar;
ja jag ar ratt tjock numera.
men det ar vall sant som hor till kan jag tanka mig.

och amy jag ska ringa dig snart igen!
jag saknar dig <3

men okej nu ska jag sova jag vet att det var nagot jag tankte beratta om..
men jag glomde sa det var nog inget viktigt.
sov gott.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela