mariajansson

can you read my mind?

stråååålande sol och en trevlig dag :)

Publicerad 2009-04-06 12:19:34 i Allmänt,

vaknar till strålande sol och insikten om att jag har påsklov :)
dagen kan inte börja mycket bättre.

när jag vaknat så ringde jag klara och vi bestämmde oss för att piren är det enda rätta stället en dag som denna.
så snart ska jag hoppa i kläderna och hoppa på bussen ner till stan.
och efter en fika i solen så ska jag allt träna också.
så duktig ska jag vara :)
sen när jag har svettats ett tag så ska jag hem och leka med en viss mr.sundling.
trevligt trevligt.

idag är verkligen mitt humör på topp!
solen skiner och jag ser fram emot dagen.
najs.

så ut i solen med er nu allihopa.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela