mariajansson

can you read my mind?

grillad och en pojkvän på vift.

Publicerad 2009-04-20 00:27:59 i Allmänt,

sitter här på kvällskvisten och tittar fakriskt på grillad
och jag har kommit fram till att om david grundström skulle bli ståupp komiker så skulle han bli precis som jonathan unge
politiskt inkorrekt och skrattar inte åt sig själv.
så himla roligt program måste jag säga :)

annars har dagen varit ganska intetsägande.
har varit hemma och slappat.
men sen så har jag ju även träffat klara och julie för en liten kylig picnic.
mysigt mysigt.

sen ringde även oscar alldeles nyss.
han har varit utanför sveriges gränser sen i fredags och imorgonbitti åker han iväg igen till berlin och blir borta till fredag.
men nu fick jag höra hans röst lite iaf vilket var trevligt :)



trachimbrod killar på vift.

sen kände jag att jag bara måste lägga upp den här bilden.
bara för att den är så himla härlig och för att oscar ser så otroligt nöjd ut
visst är han fin
jag har inte träffat honom sen i torsdags jag måste få vara lite flickväns-löjlig, okej.

 japp men nu ska jag allt få mig lite sömn.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela