mariajansson

can you read my mind?

poängjakt och rymdhjältar

Publicerad 2009-04-05 20:27:25 i Allmänt,

hello alles.

och så var det söndag och min arbetsamma helg var över :)
jag har iaf tjänat lite välbehövliga pengar.

just för tillfället har jag inga planer för kvällen så det blir nog lugnt.
men går kvällen var mera händelserik :)
lina och hanna hade nämligen fixat en poängjakt på min hittepåfödelsedag.
så efter jobbet åkte jag helt ovetandes om planerna in till stan.
där i kvälls solen väntade dom.
så jag fick lite uppgifter och fick samla poäng till senare på kvällen.

första överraskningen:
maria får ta på en riktig bandkille
(dock kom ingen riktig så lina fick låtsas)



lina och hanna posar som intohimo killar.



jag fick poäng om jag kastade en krona i vättern och önskade något medsans jag sa:
jesus jesus älskar du mig svara på min önskan jag eller nej.
samtidigt stog hanna och lina på en bänk med knäppta händer.



efter detta äventyr på piren så gick vi och fikade på george, med simon och jocke.
jag stötte även på michi och anton.
sen kom kvällens höjdpunkt;
vi gick på bio och såg kenny starfighter.



najs.
det var en jätte mysig kväll.
dock var jag så trött att jag höll på att somna på bussen hem :)

thanx bruds.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela