mariajansson

can you read my mind?

uppdatering om livet.

Publicerad 2009-04-26 20:15:16 i Allmänt,

god eftermiddag allihopa.

det var några dagar sen jag skrev nu och sen dess så har följande hänt:


jag har fått svar från usa och dom sa att jag är jätte välkommen dit i september.

så dit ska jag och stnnar där kanske i tre månader eller nåt.

känns jätte spännande och skönt att äntligen känna att jag har nåt att göra i höst :)


i´m going there.


sen har vi spelat färdigt alla våra föreställningar vilket gick jätte bra.

känns dock sorligt att detta är det sista teater uppspelet vi gör tillsamman.

förutom teatersporten :)

men det har varit arbetsammt men otroligt kul att spela alla föreställningarna.


idag så har jag också beställt mig hultsfredbiljett :D

JAAA!!!

jag har även köpt ett festival set på jula som innehöll ett tält, två sovsäckar, två liggunderlag och två stolar.

så nu är jag och ellen ready to go.
jag ser fram emot det hur mycket som helst, kommr bli kalas.

just nu är jag fruktansvärt trött och har huvudvärk.
så jag orkar inte mycket mera än att sitta här och titta på weeds.
vilket kan vara lite behövligt efter föreställnings veckor och en rätt fullproppad helg.
men snart ska jag flytta mig här ifrån och inta tv soffan och titta på beck och äta toast.

dock måste jag ta det lugnt med onyttig mat min mamma är orolig för hur balklänningen kommer sitta.
haha.

jaja.
hejdå.
förresten imorgon ska jag äntligen gå handledarkursen för bilkörning,
19 år gammal, stiligt.
haha.



pusss.

Kommentarer

Postat av: Linda Bride

Publicerad 2009-04-27 18:50:02

Hahaha vi hann först med handledarutbildningen =) Oscar har kommit längst! ;P Ps. MISS YOU!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-28 11:51:06

USA? Fy vad roligt! =)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela