mariajansson

can you read my mind?

sliten brud och rolig sida.

Publicerad 2009-04-19 01:15:53 i Allmänt,

just nu är jag en sjukt sliten tjej.
har kommit hem från den sista föreställningen för denna veckan.
så nu är jag ledig i två dagar, skööönt och välbehövligt.

men det har varit roligt med föreställningarna och vi har gjort bra ifrån oss.
vi är sjukt grymma måste jag påstå.
så nu behöver vi bara ladda lite så kör vi en vecka till sen.

förövrigt är jag mest trött.
men kvällens skratt fick helt klart bli hemsidan;
www.jkpg.nu
ellens pojkväns sida men en härlig inne- och utelista.
:D

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela