mariajansson

can you read my mind?

ondskan som busschufför.

Publicerad 2009-04-07 17:52:02 i Allmänt,

denna dag har inte varit så händelserik.
jag och oscar sov till tolv sen åt jag frukost på altanen, härligt, dock inte lika varmt som igår.
sen så blev det en seeeg dag, med dataspel och läsning.

sen skulle jag ta bussen hem och träffade på den värsta busschuffören i världshistorien.
jag fick betala även om jag hade busskort.
dum i huvudet!
usch jag hatar elaka bussgubbar!!
och till detta så var han försenad så jag fick sitta och vänta på nästa buss.
typiskt.

men min ilska har runnit av mig och jag är redo för kvällens äventyr.
klara ringde och frågade om jag ville gå ut och ta ett glas på olearys.
så det blir nog mysigt, en lugn kväll kan jag tänka.

japp så nu ska jag byta om.
ha en mysig kväll alles.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela