mariajansson

can you read my mind?

matschbrehöbrhekhöj och en glad påsk

Publicerad 2009-04-13 23:23:21 i Allmänt,

hej allihopa och glad påsk.
nu är lovet över och skolan väntar tidigt i morgon.

men jag är mycket nöjd med lovet som varit.
jag har nämligen haftmin kära kvinna från bjurs här på besök, tilde thomas.
sen har det varit tredagar med massor av folk.
det kom en hel bunt från falun och det var kalas att få träffa dom, dom har varit grymt saknade.
sen kom det lite stockholmare som jag också har saknat.
helt enkelt en reunion av massor av bra folk.

och dagens stora händelse var mitt spontana födelsedagskalas.
som blev grymt lyckat.
mycket folk och mycker godis.
plus att jag hade glömt att jag snart fyller år, så jag blev chockad när jag fick presenter, chockad men glad :)
tack allihopa som kom kunde inte fått ett bättre kalas lixom.

i helgen har även tilde introduserat mig till det roligaste som falun har att erbjuda;
nämligen filmen om hästen felock.

matschbrehöbrhekhöj och asteckleves.

tack tack för idag helt enkelt och imorgon börjar skolan vid sju.
jag har ställt min väckarklocka på 05.30
det känns sjukt tungt i mitt hjärta.
men jag ska klara det.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela