mariajansson

can you read my mind?

fotbollsfru eller fotbollsmorsa.

Publicerad 2009-04-07 17:45:36 i Allmänt,

så gårdagen blev mer somrig än jag förväntat mig.
den avslutades nämligen med grillning i kvällsolen.
oscar och hans vänner skulle nämligen ut till repan för att grilla, spela fotboll och dricka lite öl som riktiga män.
så efter jag hade tränat och för övrigt var knallröd i nyllet så hämtade oscar upp mig och vi for ut mot bankeryd.
kvällen var mysig men jag var svintrött.
så jag kikade på när männen spelade fotboll.
jag vågade inte riktigt vara med måste jag erkänna, men till mitt försvar bollen var svinhård och planen var lerig så man halkade hela tiden.
jag kännde mig som en fotbollsfru där vid sidan om planen må jag säga.
eller jag kännde mig som det fram tills dino tyckte att jag var en fotbollsmamma istället, inte lika glamoröst.
damn.
bättre lycka nästa gång för mig.

men okej om jag får se ut som henne så kan jag stå ut med att bli kallad fotbollsmorsa.




pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela