mariajansson

can you read my mind?

giftas förfrågning och fint bröllop.

Publicerad 2008-09-15 22:09:09 i Allmänt,

haha.
jag älskar när man loggar in på bloggen och ser att man har fått kommentarer.
och sen blir det ännu roligare när man får veta att:
man är som en ros.
en riktigt bra tjej och blir bjuden på dejt.
och sist men inte minst när okända människor frågar om man vill gifta sig med dom.
haha.
det är otroligt uppskattat :D

annars så har jag varit på bröllop i uppsala när min kusin gifte sig.
det var ett jätte mysigt bröllop och dom var så fina :)

pix to enjoy.









som sagt var dom så otroligt fina.
grattis till dom :)

japp sen var jag även på spelning igår.
mycket bra mycket bra.
det var på china där alla jkpgs hc människor träffas och igår kväll även jag då.
kände inte riktigt att jag smälte in kanske.
haha.
men det var trevligt endå.
oscar spelade med hannes, lukas och dino.
och dom var riktigt himla bra.

najsbajs.
nu ska jag duscha
för jag har varit duktig och tränat idag.
applåd till mig, tack så mycket.

hejdå.
pusss.

Kommentarer

Postat av: katta

Publicerad 2008-09-16 08:25:54

Löööööööw the dress!

Postat av: Linizzz

Publicerad 2008-09-17 16:48:04

åh dom var såå fina! jag vill med gifta mig juuu. i en sån grädd-klänning. hon ser ut som en tårta! (alltså sjukt fint)

Postat av: Magnus Uggla!

Publicerad 2008-09-17 21:24:20

Jävlar va snygga brudparet var! :D mamma mia! hot stuff!

Postat av: Paris fuck-me-now Hilton

Publicerad 2008-09-17 21:25:32

Maria, du är sjuukt snygg och jag är glad att du bloggar! I like it! That's hoot!

Postat av: annaback

Publicerad 2008-09-19 17:18:36

tjenamittbena vad hon var fin!

Postat av: Maddis

Publicerad 2008-09-21 16:19:19

Ååh! hjälp vad fina dom är! :D

Postat av: Lovisa Berg

Publicerad 2008-09-26 11:01:53

åh, Frida & Daniel + alla andra av mina uppsalabor man ser på bilderna : ) Blir alldeles glad ! Skulle ha passat på att träffa dig ju, får väl la bli en annan gång :D ! miss you.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela