mariajansson

can you read my mind?

sjuklingen talar.

Publicerad 2008-09-25 11:31:14 i Allmänt,

jag sitter hemma och är sjuk.
det suger rätt mycket.
men snart ska jag pallra mig iväg till skolan så jag inte missar teatern.

det är tråkigt att vara sjuk.
men jag försöker underhålla mig med gossip girl.

sen så har vi för tillfället inget vatten i huser heller.
så det blir inget te för mig :(
som numera är min förkyldnings drog.
anledningen till att vi inte har vatten är för att vi måste bryta upp hela badrummet för det var nåt fel med nåt jag inte vet.
och då måste man tydligen stänga av vattnet.

jaja jag får inköpa mig en kopp te i skolan helt enkelt :)

japp men tack för nu.
pusss.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-28 11:24:36

Jag är också sliten. so i feel you:) precis skaffat blogg, haha sån nerd(O

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-10-01 22:22:15

Krya på dig sötast <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela