mariajansson

can you read my mind?

liten uppdatering.

Publicerad 2008-09-23 08:55:56 i Allmänt,

hej allesammans.
just för tillfället sitter jag i skolan och skriver arbete om ergonomi med emelie och dricker te för att få bort mitt äckliga halsont.
Jag har även på mig mina ny inköpta chinos :)
japp och idag är jag även ledig vilket känns jätte skönt.

jag har inte laggt in bilderna från sthlm på datorn än så ni får väta lite till på dom.
men en bild kan jag bjuda på i förväg.



det här är precis när vi kommit till sthlm.
alla är peppade och vi hade en riktigt rolig helg att se fram emot :)

nu är snart ergonomi lektionen slut och mitt te börjar bli kallt så vi ska nog dra oss tillbaka till klassrummet.
jag hör av mig snart.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela