mariajansson

can you read my mind?

jag lever bara så ni vet.

Publicerad 2008-09-09 09:10:11 i Allmänt,

hej igen.
jag väntar fortfarande på insperation.
just nu har jag arbetsmiljö och säkerhets lektion och då känns typ allt i hela världen utom ergonomi otroligt inspererande.
detta kan nog vara den suraste lektionen i mitt liv.

japp men annars flyter livet på inte mycket roligt har jag att uppdatera er med.
men nästa vecka är det sthlm som gäller vilket kommer bli kalas.
och i helgen så gifter sig min kusin och det ska bli mysigt :)

sen måste jag ju säga att jag blir glad av att se att det är endel som orkar kolla min blogg även om jag inte uppdaterar mycket :)
tackobock.

men idag så är det tandläkaren och jag är nervös för jag jag hatar tandläkaren.
usch!!
sen är det jobb vilket inte heller är mitt bästa liv.
menmen jag för fina tänder hos tandläkaren och pengar på jobbet.
det kan ju vara bra att ha har jag hört.

japp fortsätt att håll er uppdaterade snart kommer insperationen tillbaka.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-09-09 12:17:38

Ett sätt är att stava inspiration rätt;)... Och förlåt mig men ja jag är en besserwisser.

Postat av: Linda Bride

Publicerad 2008-09-10 22:54:44

Nu ändrar min blogg adress till lindabride.blogspot.com ! Kraam! =)

Postat av: Jennnnnn the mother fuckin pennnn

Publicerad 2008-09-11 11:49:55

JAg älskar din stavning på alla ord!:D:D mer av det! gimmie gimmie moooooore mooooore ;) lickie lickie my babY!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela