mariajansson

can you read my mind?

hej alihoppa.

Publicerad 2008-09-12 19:03:29 i Allmänt,

hej.
jag heter maria.
jag tycker det är rätt kul att skriva.
men jag vill bara varna alla att jag är SÄMST på att stava.
jag vill bara säga det att jag är medveten om det själv.
haha.
och för dig jenn my lovely penn så ska jag fortsätta att stava så myket fel jag kan.
för jag vet att du gilar det.
;)

annars så händer rätt mycket runt mig och det är som sagt därför bloggen är lite nere nu.
men jag kan meddela följande, att...
jag har tagit hål i vänster öra.
jag funderar på att ta hål i näsan.
jag tog klasskort i veckan med min underbara klass, kommer bli finaste kortet i skolankatalogen.
jag ska till sthlm nästa helg vilket kommer bli sjukt najs.
jag har ingen aning om vart mina pengar tar vägen, jag misstänker att jag fikar och shoppar bort dom.
jag michi och klara vil fly landet efter studenten och jobba utomlands.
jag ska söka scenskolan snart (och det är såklart första val andra är utomlands)
jag ska på bröllop för min kusin gifter sig imorgon.

aaa.
lite så är det.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Lickie lickie!

Publicerad 2008-09-14 12:28:54

maria jag är stolt över dig, du är en bra och fin tjej.

vill du gå på dejt med mig?

Postat av: SUCK ON THIIS!

Publicerad 2008-09-14 12:29:39

MARIA! du är allt jag någonsin velat ha

ditt leende, dina vackra ögon.

snällaaa.. säg att du vill gifta dig med mig :D:D:D

Postat av: I love you babe

Publicerad 2008-09-14 12:30:25

Älskling du är som en ros! @-'--

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela