mariajansson

can you read my mind?

det rullar mot lov.

Publicerad 2008-10-17 15:30:31 i Allmänt,

hej på er.
nu har jag äntligen lite tid att sitta här :)
väldigt skönt.
idag är det fredag och på kvällens schema står middag på la dolce vita med klassen.
vi ska fira jenny och lisa som nu gått och blivit myndiga :)
men just nu sitter jag och tittar på andra avenyn, där rektorn nu har gått och blivit alkoholist.
ett ortoligt intetgivande program, men det är underhållande.

japp annars rullar livet på bra.
snart är det lov och om en vecka så är det håkan i folkets park!
det ska bli sjukt najs!



lovet kommer nog att bli chill inget inplanerat bara ta det lugnt.
japp så är läget nu.

och jag lovar ännu en gång att jag ska bli bättre på att blogga :)
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela