mariajansson

can you read my mind?

uppdatering!!!!!1111

Publicerad 2008-10-07 21:03:54 i Allmänt,

alltså jag fattar inte vad det är med mig.
jag är så äkligt seg och lam att jag skrämmer mig själv.
jag gör typ ingenting...eller det är kanske snarare att jag gör för mycket grejer att jag snart går in i väggen eller nåt.
och skolarbetet är nog det som ger mig mest ångest i världen just nu.
det har gått jag vet inte hur många veckor kanske sex veckor och jag har inte gjort någonting, alls, överhuvudtaget!.
åååå skjut mig.
jag är trött hela tiden, jag tror jag har någon mystisk sjukdom.
jag borde fråga nån som vet.

äsch nu känner jag att det blev lite väl depressivt här.
jag som ska fösöka att inte klaga så mycket.
en av mina favorit sysslor jag försöker sluta med
det finns ju massor av ljusa sidor i livet också :)
som att vi är lediga från skolan på torsdag känns sjukt najs.
sen så i helgen så ska jag och oscar fira halvårs dag
som visserligen var i fredags men jaja
sen ska jag färga håret också nästa vecka.
och så fick jag mina kort som jag har framkallat idag också.
hur kul som helst var jätte länge sen man hade riktiga bilder och inte barar på datorn.
så nu ska jag köpa ett riktigt fint album och sätta in mina bästa bilder i :)

japp det var skönt att skriva av sig lite.
jag är som vanligt sjukt dålig på att uppdatera här.
ska försöka skärpa mig.



tänkte efter som att det är roligt med bilder i bloggen har jag hört så slänger jag in denna.
den är från sthlm när vi var på chapplins.
inte värden roligaste ställe men domma brudarna är sjukt bra :)


tack för att ni lyssnar.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela