mariajansson

can you read my mind?

taggad till 1000

Publicerad 2008-10-24 15:47:03 i Allmänt,


idag så gäller det gott folk :D
idag så är det HÅKAN som ska stå för kvällsunderhållningen.
jag är riktig taggad.
det ska bli så himla roligt.
första gången jag ser han live och det ska bli kalas!
:D



bara lite pepp sådär :)


plus att idag så hade vi utklädningstävling i skolan.
en mycket givande dag, iaf för amy och michi som tjänade 500 och 200 kr på kalaset.
jag och sofia fick oss bara massor av skratt vilket också är bra :)
kort kommer så fort jag får dom av amy.

japp nej men nu kan jag inte konsentrera mig mera.
nu ska jag göra mig i ordning och lyssna på håkan :)
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela