mariajansson

can you read my mind?

ledig torsdag!

Publicerad 2008-10-09 20:58:58 i Allmänt,

hej allihopa.
idag mår jag faktiskt ganska bra, eller för tillfället iaf.
nu börjar mig seghet att släppa lite.
känns skönt.
idag har jag varit ledig från skolan också.
väldigt gött.
så jag har lekt med klara och vi har faktiskt pluggat.
väldigt duktigt av oss.
detta gjorde vi med hjälp av ben&jerry glass, loka och goda majsringar.
nadina har också pluggat med oss.
sen så for jag hem snabbt hämtade dans kläder och åkte iväg till dansen.
det var jätte roligt men jag känner mig alltid lika töntig i mina för stora braller.
jaja jag fösöker ju iaf :)
sen har jag varit hemma och latat mig och även gjort lite läxor.
bra maria !

sen har jag även sagt upp mig som ledsagare idag.
jag ska jobba denna månaden ut sen så är jag fri.
låter kanske hemskt men så känns det.
nu kommer bara det jobbigaste att säga till mitt barn och föreldrarna att jag ska sluta.
hmm jag får typ hitta på ett tal och öva in så att dom inte skjuter mig.
haha nejdå men tänk om dom blir arga. hmm aja det löser sig väll.




min och klaras vän idag.


nej nu ska jag skriva klart min svenska.
sen ska jag titta på en film och pyssla med mitt nya fotoalbum :)
joy!!

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela