mariajansson

can you read my mind?

ett gott skratt förlänger livet.

Publicerad 2008-10-17 15:58:15 i Allmänt,

okej nu är andra avenyn slut och istället är youtube min vän :)
tänkte erbjuda er några guldklipp :)
och ja jag vet att det är klipp som alla har sett en miljon gånger men dom tåls att ses igen.

vi börjar med betner.
klockrent!
"när vi ärter glass då ber vi att få den i en tack away kaffe mugg"




matin timell och albin 8år.
jag dööör.
"har du träffat henne senare. ja hon går i min klass"




nicklas bäckström.
hahaha!



aa vi börjar så :)

nu ska jag nog gå och börja göra iordning mig för kvällen.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela