mariajansson

can you read my mind?

lovet i korthet :)

Publicerad 2008-11-04 19:00:09 i Allmänt,

så var lovet över för denna gången.
det känns lite tungt att inte vara ledig imorgon men det har varit ett bra lov iaf :)
jag tänkte bara dra det lite kort för er, bara för att få skriva av mig lite.

fredag:
började med håkan i folketspark.
det var huuur bra som helst.
det var riktig lycka



söndag:
mysig dag med söndags middag tillsammans men lina och daniella.
sen häng med hela gänget.
plus jag fick en ny lite extra familj plus en hund :)

måndag:
lager 157  med familjen :)
shoppade upp en del pengar och är nöjd.
en mysig dag.
senare vidare till borås och släkten.

tisdag:
shoppade i borås hela dagen.
sen så jobbade jag sista dagen på mitt ledsagarjobb :)
sen tittade vi på joel när han spelade innebandy.

onsdag:
det var först fika med oscar.
senare så var det utgång med massa sköna bruds ;)
det var en intressant kväll om man säger så.

torsdag:
vaknade hos klara och strosade runt ett tag.
sen vidare till ylva och lisa för att öva monologer.
det känndes bra och var riktigt kul.
sen så var det bio som gällde.
tillsammans med oscar, ia och lukas.
vi såg låt den rätte komma in.
den var bra men inte så som jag förväntat mig.
men jag var nöjd.



fredag:
vi målade om i kyrkan.
hur kul som helst i våra målarbrallor.
lina var gravid i sina brallor, najs :)

lördag:
fika med lina, hanna, erica och malin.
trevligt trevligt :)
sen ut till skärstad och spenderade kvällen där.
alltid lika mysigt :)
jag lärde mig att prison break är sjuuuukt bra.



söndag:
härlig filmkväll med lina.
tjejfilm, godis och lina = helt perfekt avslutning.

haha japp nu har jag skrivit av mig lite.
ni kan ju kolla på bilderna om ni inte orkar läsa ;)

vi hörs.
pusss.





Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2008-11-04 23:41:29

Har du kollat från första början?

Postat av: D

Publicerad 2008-11-06 10:52:06

Prison break är bästa serien. T-Bag är skönaste karaktären!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela